What Is Your PHOBIA?

13 posts | Original | Recent
 
Image_thumb
3 Posts
Jan 29, 2014 9:11pm
via Android

Ayyyee! Hello! I'm Roxanne(=
Lets Chat! :D
I Don't Like Deep Water! Or The Dolls That Blink!! Omfgahhh I HATE Those! You Know? Like, You Move Them And Their Eyes Blink? My Mother Use To Buy Those For Me And I Always Put Them In The Trash. They Are EVIL -_-
Also My Favorite Color Is... Yerrp You Guessed It! P I N K ! (= whats yours? KikMessenger? simplysuperb93
ooVoo? allmyyshittdope

30 Jan
My phobia is agoraphobia and of course aracniphobia
30 Jan
I don't want to sag
30 Jan
My favorite color is pink, and I hate porcelain dolls and clowns!!
Icon_missing_thumb
33 Posts
Jan 29, 2014 11:02pm
via Android

My favourite color is pink too.

Image_thumb
3 Posts
Jan 29, 2014 11:02pm
via Android

Yayy!

Image_thumb
4 Posts
Jan 29, 2014 11:06pm
via Android

Those dolls are creepy I used to think they would watch you at night. . My phobia is heights.

Image_thumb
93 Posts
Jan 29, 2014 11:12pm
via Android

Hi mine is def heights I agree with the creepy dolls too..I don't why but they creep me out!!lol

Image_thumb
237 Posts
Jan 29, 2014 11:25pm
via Android

hi im Demarez my favorite color is red. mine is clowns something about them always freak me out

29 Jan
Omg clowns creep me out too. Its like they are evil. With those smiles on their faces
29 Jan
the smile be sooo sneaky & creepy
30 Jan
John Gacy Made Me Not Like Clowns. And That Movie. Well... I Never Liked Them... He Just Made Me Not Like Them Even More
30 Jan
yeah he really did it for me also
30 Jan
the movie it also
Image_thumb
222 Posts
Jan 29, 2014 11:29pm
via Android

Snakes, heights, and people that get drunk!

Image_thumb
255 Posts
Jan 29, 2014 11:31pm
via Android

Sharkes ...

Image_thumb
61 Posts
Jan 29, 2014 11:33pm
via Android

My favourite colour is blue & I fear nothing... unless it's less than 2 inches tall & crawls lol. I hate bugs (& lizards) in general. They give me the creeps

29 Jan
Im afraid of roaches
30 Jan
Gahh I Hate Cockroaches As Well!! And All Other Creepy Crawlies! /: exxxcept for Caterpillars... I Kinda Like Those Fuzzy Things(=
30 Jan
Noooo I Like Lizarddssss!!! I Had A Bearded Dragon! He Was Awesome
Image_thumb
9 Posts
Jan 29, 2014 11:39pm
via Android

My phobia is spiders. I cannot stand them. My favorite color is blue :)

30 Jan
You're The Second Shay-Lynn I've Met In My Life. And Spiders Defffffinitely Are A NO NO For Me. I Use To Be Certified Petcare Associate At Petsmart And Our Store Was One Of The Exotic Stores So We Had Rare Animals, Including Rose Haired Tarantulas! They Have Really Sticky Pads On Their Feet And Sometimes Didn't Wanna Get Out Of Their Container When I Tried To Clean It And One Time It Flipped Out And I Literally Dropped EVERYTHING!! INCLUDING The Damn Spider! I Always Said If I Dropped One I Would Stomp It But I Was Even scared To...
Image_thumb
61 Posts
Jan 29, 2014 11:57pm
via Android

Yup... cocroaches & spiders are on the top of the list

Image_thumb
191 Posts
Jan 30, 2014 9:42am
via iOS
Trains, planes and boats
Image_thumb
49 Posts
Jan 30, 2014 3:37pm
via iOS
Spiders hands down. I know its a common one, but it's a real thing for me. ;)
Reply


Workout_trainer_icon Workout_trainer_logo_184x72

Follow along workouts & programs on your phone or tablet.

Wt_iphone_featured_68x134 Wt_ipad_do_workout_171x134

Download_app_store_ios Download_google_play_android_172x51