where are yall from ?

82 posts | Original | Recent
 
Image_thumb
4 Posts
Jun 11, 2015 6:10pm
via iOS
I wanna get to know yall, & that all starts from where your from!! I'm from Memphis, TN :)
11 Jun
I'm from Austria :)
11 Jun
Dallas, Tx.
11 Jun
I've been to memphis. I really liked it there. Such good food. And Beale St is pretty fun
11 Jun
Dallas Texas
11 Jun
Freezing cold Ireland
Image_thumb
214 Posts
Jun 11, 2015 6:22pm
via Android

North Carolina

11 Jun
No, skimble Carolina amber
11 Jun
Skimble Carolina bahaha works for me!
Icon_missing_thumb
2 Posts
Jun 11, 2015 6:38pm
via Android

Hello from Greece!

Image_thumb
821 Posts
Jun 11, 2015 6:50pm
via Android

Skimble california

13 Jun
I like California but I never been there
Image_thumb
1654 Posts
Jun 11, 2015 7:07pm

I'm your first United Kingdom Skimbler, now residing in Utah, the land of desert heat & ridiculously long swimming shorts!

11 Jun
Come to california, there much shorter here. Just no speedos please
11 Jun
I'll be 'touring' from next year Jovon ; )
11 Jun
Whatttt lord burpees king is coming to cali next year....
12 Jun
Coming to cali is a strong possibility. It's definitely on my list
12 Jun
What part of California? I'm probably gonna be going to Carlsbad again this summer. Its the best lol
Image_thumb
21 Posts
Jun 11, 2015 7:18pm
via iOS
Louisiana :D
Image_thumb
2 Posts
Jun 11, 2015 8:33pm
via Android

Portugal here hehe

Image_thumb
459 Posts
Jun 11, 2015 8:33pm
via Android

Skimble Louisiana

Image_thumb
4 Posts
Jun 11, 2015 8:36pm
via Android

Utah I like Memphis

Image_thumb
2 Posts
Jun 11, 2015 8:45pm
via iOS
Well seems like no one has replied. I'm from Botswana, a country not many have heard of due it's small population
13 Jun
I never heard about it
20 Jun
Indonesia!!
Image_thumb
134 Posts
Jun 12, 2015 12:34am
via Android

Skimbling in Florida!!

02 Jul
That makes two of us!
02 Jul
Sweet!!!
02 Jul
Im in sw Florida
02 Jul
I guess u can say I'm in the middle east. Lol
02 Jul
Cool, good luck with your goals!
Image_thumb
215 Posts
Jun 12, 2015 1:22am

Skimble Germany

12 Jun
That's the spirit heiko
02 Jul
Me too!
Image_thumb
1 Post
Jun 12, 2015 1:24am
via Android

NC
Farm Life

Image_thumb
86 Posts
Jun 12, 2015 2:41am
via Android

Canada!

12 Jun
Florida
Image_thumb
2 Posts
Jun 12, 2015 4:51am
via iOS
Long beach california
12 Jun
Hell yeah! L.A. right here
Image_thumb
7 Posts
Jun 12, 2015 5:09am
via Android

New Zealand

Image_thumb
99 Posts
Jun 12, 2015 5:30am
via Android

I come from a land down under

12 Jun
In other words Australia lol
12 Jun
Ergg, u mean skimbletralia right
12 Jun
Yeh Mate
13 Jun
Touma are u from Australia
14 Jun
Yeh i am Monda :)
Image_thumb
3 Posts
Jun 12, 2015 6:04am
via iOS
South Africa helooo!!!
Image_thumb
252 Posts
Jun 12, 2015 1:26pm
via iOS
Skimble Ohio for 1 year so far
Chicago born n raised!!
Lived in L.A for 5 years 
12 Jun
Born and raised in Chicago 5 years in L.A
12 Jun
Damn smart phone is stupid!!! Sorry for typos
Image_thumb
11 Posts
Jun 12, 2015 6:05pm
via iOS
Chi town, go hawks!!
12 Jun
Chi town!!! That's what's up!! Blackhawks got this!!!
12 Jun
No doubt we never scared!
12 Jun
U already know!! Good to hear someone speak my language Hahahaha
12 Jun
GO OILER GO! LOL
12 Jun
Dawna only because I like you I'll let that slide lolol!! The cup is ours!! And since the circus show for 2 years is over maybe the Bears will do something this year! GoBears! GoBlackhawks
Icon_missing_thumb
1 Post
Jun 12, 2015 6:29pm
via Android

North idaho

Image_thumb
56 Posts
Jun 12, 2015 9:19pm
via Android

Egypt

12 Jun
Northern Sweden :)
03 Jul
Image_thumb
5 Posts
Jun 12, 2015 10:10pm
via Android

Hey thread..I'm from The Bronx, NYC.

Image_thumb
11 Posts
Jun 12, 2015 11:00pm
via Android

The land of the Hoosiers!

16 Jun
iam from Iraq
Image_thumb
58 Posts
Jun 12, 2015 11:09pm
via Android

ENGLAND , welcome

 

Reply


Workout_trainer_icon Workout_trainer_logo_184x72

Follow along workouts & programs on your phone or tablet.

Wt_iphone_featured_68x134 Wt_ipad_do_workout_171x134

Download_app_store_ios Download_google_play_android_172x51