Would you say that you look good naked?

44 posts | Original | Recent
 
Image_thumb
392 Posts
Oct 28, 2013 4:58pm
via Android

I would lol

29 Oct
Find out ?????
29 Oct
29 Oct
Hahaha funny.....
02 Nov
I would....hmmmm
09 Nov
No. Absolutely not! It's not lack of confidence or anything of that nature, I just know what I looked like before in comparison to now is not how I want to see myself or anyone else for that matter. I still have to lose 20lbs before I'll face a mirror!
Image_thumb
55 Posts
Oct 28, 2013 5:04pm
via Android

Yep I would now!

27 Jan
can I see u.
Image_thumb
81 Posts
Oct 28, 2013 6:27pm
via Android

A big noooooooo...coz m 5kgs overweight...hv to shed it aftr dat wil tell u.....muuaaawww

28 Oct
27 Jan
don't worryy also look so good in naked..
Image_thumb
612 Posts
Oct 28, 2013 6:35pm
via Android

Yes definitely

29 Oct
29 Oct
Oh i think you would natalie ;-)
Image_thumb
512 Posts
Oct 28, 2013 9:41pm
via Android

Yes.

Image_thumb
397 Posts
Oct 28, 2013 10:01pm
via iOS
Not really guess my standards are to high
10628129_1507923202790634_6336627950127135061_n_thumb
20 Posts
Nov 1, 2013 11:01pm
via Android

No

01 Nov
01 Nov
Just personally don't think I do.
Nov 1, 2013 11:19pm
via iOS
Not at the moment. A work in progress.
000_0225_thumb
154 Posts
Nov 2, 2013 1:03am
via Android

Nope, maybe after the new year though

Image_thumb
11 Posts
Nov 2, 2013 3:25am
via Android

Hell no I wish

Image_thumb
92 Posts
Nov 2, 2013 3:42am
via Android

Nope but soon. But then again who cares how you look naked. You are who you are. Still look shmexy if possible.

02 Nov
Also how are we classifying ”good”
02 Nov
It's your opinion
02 Nov
Ok then
Image_thumb
347 Posts
Nov 2, 2013 4:39am
via iOS
Ya,from now on I would
Image_thumb
72 Posts
Nov 2, 2013 4:57am
via Android

Not now but will be ;)

260981_715807256_5678251_n_thumb
1 Post
Nov 2, 2013 5:03am
via Android

I need more weight

Icon_missing_thumb
4 Posts
Nov 2, 2013 5:26am
via Android

Damn straight! =)

Image_thumb
132 Posts
Nov 2, 2013 11:45pm
via Android

Working on it. I still have a lot to do.

Icon_missing_thumb
6 Posts
Nov 3, 2013 2:40am
via Android

Yeah I feel pretty confident

Image_thumb
4 Posts
Nov 3, 2013 10:43am
via Android

U dont need to be naked to luk gud...;-)

03 Nov
But; in certain, "situations", it doesn't hurt to look good naked.
Icon_missing_thumb
27 Posts
Nov 3, 2013 10:46am
via Android

I'd say I dont look too bad.

Image_thumb
60 Posts
Nov 3, 2013 11:56am
via Android

I'd say I would

Image_thumb
2 Posts
Nov 3, 2013 2:38pm
via Android

I def do not look good

10628129_1507923202790634_6336627950127135061_n_thumb
20 Posts
Nov 3, 2013 2:51pm
I'll get there, some more toning and sculpting an I'll just feel beeter naked lol
Image_thumb
164 Posts
Nov 3, 2013 4:33pm
via Android

Yes, I do think I look good naked, haha. I would like to have more visible abs though. It's still a work in progress ;)

Image_thumb
152 Posts
Nov 9, 2013 1:59am
via iOS
I'll let others be the judge of that.
Image_thumb
1 Post
Nov 9, 2013 2:58am
via Android

I like seing me naked but I would love it when I get toned body probably in another few months. Yes but I love to see women in that.

 

Reply


Skimble-workout-trainer-download-app-recommended-programs

Download_app_store_ios Download_google_play_android_172x51


Workout Trainer Forums

Welcome Wagon

6,181 topics, 38,202 posts

Motivation & Support

8,529 topics, 41,864 posts

App Updates

5 topics, 30 posts

Ask the Pros

702 topics, 1,792 posts

Workouts and Programs

2,872 topics, 12,162 posts

Trainer Tools

3 topics, 14 posts

Featured Training Programs

Total HIIT

Total HIIT

Moderate Time 4 Weeks
At-Home Bootcamp

At-Home Bootcamp

Moderate Time 4 Weeks
Weight Loss 1

Weight Loss 1

Casual Time 4 Weeks
Kettlebell: Stabilize

Kettlebell: Stabilize

Casual Time 3 Weeks
Cross Training with Yoga

Cross Training with Yoga

Intense Time 4 Weeks
Lose It. Tone It!

Lose It. Tone It!

Casual Time 4 Weeks

Featured Workouts

Tough Torso

Tough Torso

Moderate Ic_time_32x32 10 mins  
Core  
Ring in Spring

Ring in Spring

Moderate Ic_time_32x32 6 mins  
Chest   Ic_workout_dumbbell_32x32 Rings
Leg Blaster

Leg Blaster

Intense Ic_time_32x32 15 mins  
Lower Body  
All About Balance

All About Balance

Casual Ic_time_32x32 12 mins  
Legs  
Off The Wall

Off The Wall

Casual Ic_time_32x32 7 mins  
Full Body   Ic_workout_dumbbell_32x32 Wall
Muscle Into Spring

Muscle Into Spring

Moderate Ic_time_32x32 16 mins  
Full Body   Ic_workout_dumbbell_32x32 Dumbbell