I've got a problem HELP ME please

14 posts | Original | Recent

Image_thumb
6 Posts
May 5, 2014 9:42pm
via Android

I am a dutch girl. I've got a problem; the whole day I'm doing everything great but after supper I just want something to eat and more and more. What can I do about it to stop eating after supper and just even think about it? Anybody help me please.

05 May
You control your mind. Depeds of you uf you dont eat
05 May
I have same problem I eat frozen yogurt 1 small bite every 15 minutes keeps me full but doesn't make me gain weight
06 May
Nou een advies in eigen taal ik had vroeger ook gewoon dat ik echt veel chips at maar ik ben nooit echt aangekomen omdat ik veel in beweging was en nog steeds ben ik fiets 16km per dag en sport 3 keer in de week en als je hier door niet kan afvallen wat je wilt kan je misschien extra bewegen zodat je wel afvalt of opletten met gewoon eten wat je naar binnenwerkt zelf vind ik nu nog steeds echt veel dingen lekker en kan ik ook genoeg van eten bijvoorbeeld laast had ik een verjaardag en ja dan...
07 May
Ik heb precies hetzelfde . Ik was aan het proberen om af tevallen en ik was twe weken bezig en ik viel 2 kilo af maar daarna gaf ik het op en daarna at ik weer zoals altijd maar nu is dus weer t dubbele erop -.-
08 May
Well I guess eating rich fiber food gets your stomach full...so you won't feel hungry soon...
Hw123_thumb
44 Posts
May 6, 2014 8:33pm
via Android

I tell food "go f*ck yourself"and i walk away..if thats not tiramisu but if it is im gonna eat whole xd

May 7, 2014 5:12am
via iOS
Eat fruits
Image_thumb
1022 Posts
May 7, 2014 9:28am
via Android

Gewoon eten! Met honger naar bed gaan is niet te doen.

Je kan een aantal laag in calorieen producten proberen. Een bakje yogurt of kwark is een erg goede optie. Het vult is makkelijk en weinig calorieen.

Een andere optie is om smiddags iets niet te eten en dit savonds te eten. Dus een boterham/wat je ook eet minder en dat te bewaren. Er valt wel wat in te spelen. Niet eten en hopen dat je het red is geen goede optie op de lange termijn. Wanneer je vaststelt wat je savonds na het eten maximaal mag eet je niet snel meer dan dat

Icon_missing_thumb
1 Post
May 7, 2014 10:34am
via Android

Hey...guys i need to know how to make a protein rich food as protein powder is somewhat costly....

08 May
Try bean sprouts...you can grow it at home
Image_thumb
11 Posts
May 7, 2014 3:00pm
via Android

When i want to eat a lot i just do 100 jumping jacks. If i still want to eat something after those 100, ill do another 100.
It really works!

Image_thumb
6 Posts
May 7, 2014 3:20pm
via Android

I'm really going to try that one!

Image_thumb
6 Posts
May 7, 2014 3:20pm
via Android

I do already and it's going better

Image_thumb
6 Posts
May 7, 2014 3:22pm
via Android

Hahaha I did that and I had to laugh then I walked out of the kitchen

Image_thumb
123 Posts
May 7, 2014 3:24pm
via iOS
My husband is Dutch, he eats everything in sight and gets worse as the day goes on 
Image_thumb
36 Posts
May 7, 2014 4:12pm
via Android

Misschien ook nog een tip, als je honger hebt neem anders een smoothie is ook nog is gezond voor je en vult ook goed vind ik, ik vind smoothie's al lekker met wat aardbeien of banaan en het is ook makkelijk te maken!! :)

Image_thumb
6 Posts
May 8, 2014 3:24pm
via Android

Ja dat doe ik ook ben al 1 kilo afgevallen ^^

08 May
Goed bezig!!
369576_100002908712452_20751004_n_thumb
17 Posts
May 8, 2014 4:07pm
via Android

Think about how you are eating through the dayIf you don't eat enough to match what you are expending you will get the munchies later at night after dinnerOtherwise small healthy snacks and distract your mind with beneficial hobbies until you have dominance over your mind.

Image_thumb
3 Posts
May 8, 2014 8:40pm
via Android

When you feel hungry the first reactionis drink as much as you can WATER because no calories on it and keeps you stomach full so iven you want to eat will be smal amount.
Hope will help you.

Reply

Workout_trainer_icon Workout_trainer_logo_184x72

Follow along workouts & programs on your phone or tablet.

Wt_iphone_featured_68x134 Wt_ipad_do_workout_171x134

Download_app_store_ios Download_google_play_android_172x51