crush help

6 posts | Original | Recent
 
Image_thumb
27 Posts
Mar 15, 2014 6:07am
via iOS
hey i have a crush and she's my bestfriend i dont know what to do please help !!
15 Mar
My bf was also my bestfriend once :) just talk to her abt it... All the best :))
Image_thumb
27 Posts
Mar 15, 2014 10:26am
via iOS
thx but i dont know what to do if she doesnt feel the same way :/
15 Mar
Hmm c if she is really ur best frnd then she wont unfriend u so take d risk n just say... Wat if she feels d same way ...?? Tell her n b patient... Let her take her time n if she says no.. Then ull have her as frnd atleast!
Icon_missing_thumb
40 Posts
Mar 17, 2014 10:42pm
via Android

Damn it I know how u feel bro I had a crush on my best friend for like 4 years and he found out but never told me so I'm not gonna talk more but Im gonna tell u to do what I cant do just tell her and get this of your heart cus I know it really hurts good luck hope she feels the same ;) and if she doesn't feel the same and she's really your best friend then nothing will change trust me on this one he still treats me the same

17 Mar
Yea Mon jus tell her
Image_thumb
95 Posts
Mar 20, 2014 2:14pm
via Android

Tell her Pal Go for it

Image_thumb
9 Posts
Mar 26, 2014 2:22am
via iOS
Write her a poem. Girls love them.:) only if you're poetic tho.:)
Image_thumb
27 Posts
Mar 27, 2014 3:57pm
via iOS
thx everyone but im really shy
Reply


Workout_trainer_icon Workout_trainer_logo_184x72

Follow along workouts & programs on your phone or tablet.

Wt_iphone_featured_68x134 Wt_ipad_do_workout_171x134

Download_app_store_ios Download_google_play_android_172x51