Dortmund pic for Heidi ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

Comments

01 Jul
No comment lol
01 Jul
Haha! That's the spirit. But to be fair. I also have one up from me at the veltins!
01 Jul
lol...you know i have to say it: POST โ˜บโ˜บโ˜บ
01 Jul
It's still here on Skimble. From last year when I went to schalke - Ajax game. It's from the outside. So this one is clearly better haha
02 Jul
Oh yes I remember! And no pic can be better than the Veltins Arenaโ˜บโ˜บโ˜บโ˜บ
08 Jul
Ooooooooh you did it!!!! No comparison to the Schalke Turnhalle Hahahhaha!!! Awesome!!!!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰
08 Jul
We missed each other only by few days haha!!!
08 Jul
I'm sure you were still there in spirit.
09 Jul
Heidi, you are losing your german speak. Turnhalle is wrong, you wanted to say Tempel
14 Jul
Hahaha!!! Yes I was.. Onkel..once a Turnhalle is always Turnhalle hahaha!!!!! But o like the Temple analogy๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰
14 Jul
Btw, Rappa, thank you so much for this pic! It really made my day! You ROCK!!!
16 Jul
Haha no props Heidi. I took the tour cuz that is something I like to do! I had a great time seeming the stadium from within. But I'm glad you liked it. Now I will await you picture from the Amsterdam Arena. Volgende keer dat je in Amsterdam bent! But I'm glad you appreciate it.
04 Sep
Yeah you'll have to wait for that, not till next year. I was just in Adam 2 months ago ๐Ÿ˜›
08 Sep
So much missed opportunity. Sad haha